Forumindex DiyForum.net

Vanliga frågor  ::  Sök  ::  Fagersta DIY Blast  ::  Medlemslista  ::  Användargrupper  ::  Bli medlem 
 Profil  ::  Logga in för att läsa dina meddelanden  ::  Logga in 

"min" "nya" "ljudkälla"

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt forum
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
nikwal
Erfaren Medlem
Erfaren Medlem

Registreringsdatum: 06 juli 2002

InläggPostat: lör jun 13, 2009 20:05    Rubrik: "min" "nya" "ljudkälla" Svara med citat

Vad kör dom för kodning av ljudet på spotify?, jag har inte hört nåt fel just,...
Hur som helst så hivade jag ut mina GAMLA Trust dynamic soundwave 40 datorlågtalare som jag stått ut med i alla år, men nu fick det vara nog.. och så ställde jag dit ett par creative gigaworks t20 series2 (alla dessa "coola" namn haha.. tycker dom låter rätt okej faktiskt..

sen för att kunna få nåt att spela i dom så kör jag alltså wifi när jag är hemma men annats så går det via telefonen, en wifi-3g router är installerad i telefonen,(wmwifirouter) funkar fantastiskt bra faktiskt och så kan jag spela musik och surfa var som helst och surfa på bärbara datorer i affärer heh..

enda jag blev lite besiven på i dom här datorhögtalarna är att när man stänger av dom säger dom PLOPP, ganska irriterande.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt forum Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

:: Våra Annonsörer ::
-------------------